Tytuł: Tabletki poronne :: bardzo prosze o pomoc

Dodane przez Izunia51312345 dnia
#1

nadia, kazdy zauwazylam bierze i naczej te tabletki ja zamowilam dzis te tabletki jutro mam do odbioru iu bede brakla tak jak on mi powie , wypowiedzi dziewczyn siwadczy o tym ze im pomogly wiec mam nadzieje ze nam tez pomoze !! ja tez sie cholernie boje

Dodane przez Kasia123 dnia
#2

Izunia51312345 dostałaś już te tabletki? Są pewne? ja dziś dowiedziałam się ,że jestem w ciąży a nie mogę sobie na to pozwolić! Muszę je zamówić.......

Dodane przez Izunia51312345 dnia
#3

tak , pewne umowilam sie z tym panem osobiscie i odebralam. dzis prawdopodobnie bede brala 1 za 24 kolejne 4 i pozniej za 3 godziny znowu 4 . mam nadzieje ze zadzialaja ....

Dodane przez Kasia123 dnia
#4

Dzięki za informacje!! W takim razie zamówię je u tego Pana, dziękuję Ci jeszcze raz... Jestem sama z tym wszystkim ale mam nadzieję ,że sobie poradzę.
Pozwolę sobie zapytać, jeśli coś budziłoby moje wątpliwości.......

Dodane przez Izunia51312345 dnia
#5

wczoraj wzielam ta 1 o 19.30 wiec dzis dopiero biore te 4 pod jezyk za 2,5. czuje sie bez roznicy .... mam andzieje ze wsyztsko bedzie dobrze i sie uda jak wezme te 4 tabletki . a ty jak sie czujesz ???

Dodane przez enough dnia
#6

Wczoraj wzięłam pierwsza dziś kolejne czuję się ok bez zmian ! aczkolwiek zastanawia mnie czy wam się tabletka równie szybko rozpuściła wszędzie jest napisane trzymać 30 min a u mnie to trwało chwile !!! jak było u was ?

Dodane przez enough dnia
#7

dziewczyny napiszcie jak się czułyście po ostatniej parti brania tabletek ? czy sie powodlo czy było duże krwawienie itp. proszę u mnie wystąpiło lekkie krwawienie, bóle brzucha i podbrzusza oraz biegunka i dreszcze ? a u was ?

Dodane przez ziuta76 dnia
#8

jak one wygladaj

Dodane przez ziuta76 dnia
#9

czy ta ru jest potrzebna

Dodane przez kacha dnia
#10

ziuta76 napisał/a:
jak one wygladaj

Dodane przez kacha dnia
#11

6 tabletek w blistrze z napisem Misoprost-200 oryginalnie zapakowane ( w 1 blistrze - 4 tabletki i połowa drugiego blistra - 2 tabletki),
1 tabletka ofoliowana, bez opisu ( pojedynczy blistr).
Tabletki przez folię wyglądają na owalne.
Ru powoduje obumarcie płodu, a Misoprost skurcze macicy, czego konsekwencją jest poronienie. Stosując sam Misoprost może nie dojść do poronienia.